V šolskem letu 2024/25 bomo nadaljevali z delom na prednostnih ciljih šole, ki smo si jih v okviru tima za kakovost zadali za novo triletno obdobje. Cilji:
1. na področju dela z učenci:
- spodbujanje prosocialnega in spoštljivega vedenja, zmanjševanje nespoštljivega in nasilnega vedenje;
- spodbujanje bralne motivacije, izboljšanje sledenja brani vsebini oz. razumevanja prebranega;
2. na področju skrbi za varno in spodbudno šolsko okolje:
- sistematično in redno urejanje šolske okolice in izvajanje dejavnost zelenih straž;
- izboljšanje področja pravilnega ločevanja odpadkov.
3. na področju strokovnih delavcev:
- spodbujanje timskega sodelovanja in povezovanja pri reševanju strokovnih izzivov;
- skrb za strokovno rast delavcev;
- poenotenje strokovnih obrazcev / predlog v skladu z novejšimi smernicami (individualizirani programi, evalvacijska poročila, zapisniki);
- spodbujanje branja in bralne kulture na šoli.
Prednostne cilje bomo skušali uresničevati in dosegati preko več dejavnosti.
Dejavnosti na področju dela z učenci
Spodbujanje prosocialnega in spoštljivega vedenja:
- socialne igre za mlajše učence,
- mladinske delavnice za starejše učence,
- restitucija,
- medvrstniško sodelovanje in pomoč,
- otroški parlament,
- spodbujanje spoštljivega vedenja s sprotnim preverjanjem napredka na konkretno zastavljenih ciljih.
Spodbujanje bralne motivacije in razumevanja brane vsebine:
- »dan za knjigo«,
- bralne minutke,
- bralna značka,
- obisk pisatelja/pisateljice na šoli,
- bralni projekti in interesne dejavnosti, ki vključujejo branje,
- spodbujanje bralne motivacije in razumevanja brane vsebine s sprotnim preverjanjem napredka.
Dejavnosti na področju skrbi za varno in spodbudno šolsko okolje
Sistematično urejanje šolske okolice in izvajanje dejavnost zelenih straž:
- navajanje učencev na skrb za šolsko okolje s t. i. zelenimi stražami (pobiranje smeti v okolici šole, praznjenje košev po hodnikih šole, pometanje pred vhodi, zalivanje cvetličnih korit …).
Pravilno ločevanje odpadkov:
- navajanje na pravilno ločevanje odpadkov,
- odnašanje bioloških odpadkov odpadke iz učilnic v jedilnico (dežurni učenec),
- analiza pravilno ločenih odpadkov v koših.
Dejavnosti na področju strokovnega napredka strokovnih delavcev
Timsko sodelovanje in povezovanje pri reševanju strokovnih izzivov:
- intervizija / kolegialni coaching,
- pedagoški sestanki, strokovne skupine za individualizirane programe, strokovni aktivi.
Poenotenje strokovnih obrazcev in predlog:
- priprava novih predlog za individualizirane programe, evalvacijska poročila in zapisnike.
Strokovna rast delavcev:
- predstavitve strokovnih vsebin na strokovnih zborih in pedagoških sestankih,
- strokovno predavanje za vse strokovne delavce.
Branje in bralna kultura na šoli:
- bralna značka za zaposlene.
VODJA TIMA: Marjetka Vidovič Novinec
ČLANI: Suzana Germek, Uroš Klobas, Tea Primožič, Sonja Tocko, Pija Vidovič