Tim za kakovost CUEV Strunjan in prednostni cilji šole

V šolskem letu 2024/25 bomo nadaljevali z delom na prednostnih ciljih šole, ki smo si jih v okviru tima za kakovost zadali za novo triletno obdobje. Cilji:

1. na področju dela z učenci:

  • spodbujanje prosocialnega in spoštljivega vedenja, zmanjševanje nespoštljivega in nasilnega vedenje;
  • spodbujanje bralne motivacije, izboljšanje sledenja brani vsebini oz. razumevanja prebranega;

2. na področju skrbi za varno in spodbudno šolsko okolje:

  • sistematično in redno urejanje šolske okolice in izvajanje dejavnost zelenih straž;
  • izboljšanje področja pravilnega ločevanja odpadkov.

3. na področju strokovnih delavcev:

  • spodbujanje timskega sodelovanja in povezovanja pri reševanju strokovnih izzivov;
  • skrb za strokovno rast delavcev;
  • poenotenje strokovnih obrazcev / predlog v skladu z novejšimi smernicami (individualizirani programi, evalvacijska poročila, zapisniki);
  • spodbujanje branja in bralne kulture na šoli.

Prednostne cilje bomo skušali uresničevati in dosegati preko več dejavnosti.

Dejavnosti na področju dela z učenci

Spodbujanje prosocialnega in spoštljivega vedenja:

  • socialne igre za mlajše učence,
  • mladinske delavnice za starejše učence,
  • restitucija,
  • medvrstniško sodelovanje in pomoč,
  • otroški parlament,
  • spodbujanje spoštljivega vedenja s sprotnim preverjanjem napredka na konkretno zastavljenih ciljih.

Spodbujanje bralne motivacije in razumevanja brane vsebine:

  • »dan za knjigo«,
  • bralne minutke,
  • bralna značka,
  • obisk pisatelja/pisateljice na šoli,
  • bralni projekti in interesne dejavnosti, ki vključujejo branje,
  • spodbujanje bralne motivacije in razumevanja brane vsebine s sprotnim preverjanjem napredka.

Dejavnosti na področju skrbi za varno in spodbudno šolsko okolje

Sistematično urejanje šolske okolice in izvajanje dejavnost zelenih straž:

  • navajanje učencev na skrb za šolsko okolje s t. i. zelenimi stražami (pobiranje smeti v okolici šole, praznjenje košev po hodnikih šole, pometanje pred vhodi, zalivanje cvetličnih korit …).

Pravilno ločevanje odpadkov:

  • navajanje na pravilno ločevanje odpadkov,
  • odnašanje bioloških odpadkov odpadke iz učilnic v jedilnico (dežurni učenec),
  • analiza pravilno ločenih odpadkov v koših.

Dejavnosti na področju strokovnega napredka strokovnih delavcev

Timsko sodelovanje in povezovanje pri reševanju strokovnih izzivov:

  • intervizija / kolegialni coaching,
  • pedagoški sestanki, strokovne skupine za individualizirane programe, strokovni aktivi.

Poenotenje strokovnih obrazcev in predlog:

  • priprava novih predlog za individualizirane programe, evalvacijska poročila in zapisnike.

Strokovna rast delavcev:

  • predstavitve strokovnih vsebin na strokovnih zborih in pedagoških sestankih,
  • strokovno predavanje za vse strokovne delavce.

Branje in bralna kultura na šoli:

  • bralna značka za zaposlene.


VODJA TIMA: Marjetka Vidovič Novinec

ČLANI: Suzana Germek, Uroš Klobas, Tea Primožič, Sonja Tocko, Pija Vidovič

Orodna vrstica za dostopnost